Conceptul spotului a plecat de la premiza ca romanii sunt talentati, ca suntem un popor eminamente talentat, iar show-ul Romanii au talent nu face decat sa le ofere oamenilor o scena grandioasa si un context competitiv in care sa se poata exprima. 

Spotul de imagine ilustreaza o incursiune pe o strada oarecare, intr-o zi oarecare si intr-un oras oarecare, pentru a surprinde aspecte ale vietii de zi cu zi ale unei mici comunitati cosmopolite din Romania talentata. Aici, magia si extraordinarul sunt normalitate. Pentru acest lucru, o echipa formata din zeci de profesionisti a construit in numai sapte zile o strada reala, cu case, magazine, cafenele si, chiar o frizerie – locul in care gazdele emisiunii, Smiley si Pavel Bartos, au profitat de ocazie si si-au refacut frizurile in asteptarea debutului sezonului sase. Cei doi prezentatori au jucat propriile personaje si au fost martori activi ai intamplarilor extraordinare de pe Strada Talentului.

Totul, de la primele tuse tehnice trasate pe podeaua platoului, pana la ultimul cadru filmat, a fost un adevarat tur de forta.

Echipa emisiunii, multa figuratie si fosti concurenti Romanii au talent, printre care Bogdan Bolohan, Robert Tudor, Valentin Luca, membrii grupului Kid-A sau Oana Zara, s-au implicat in acest proiect, care a necesitat multiple cascadorii si efecte speciale.



Spotul de imagine Romanii au talent a fost filmat in doua zile cu camere Alexa, la o rezolutie 2K, la 100 fps, pentru a obtine maxim de definitie a imaginii si reprezinta un teaser al genericului emisiunii, in care vom regasi noi personaje si intamplari, totul acompaniat de o melodie compusa special de Smiley, care va fi difuzata in premiera la debutul emisiunii, pe 19 februarie, de la 20:30, numai la PRO TV!

Romanii au talent – ACUM E ACUM!